Meniu
Cosul tau

Garantia Produselor

Atentie!

Certificatul de Garantie / Factura se emite intr-un singur exemplar, acesta se completeaza si inmaneaza cumparatorului la achizitia produsului.

Rezolvarea eventualelor probleme cu produsul aflat in perioada de garantie se face numai pe baza Cerificatului de Garantie / Facturii / Bonului Fiscal in original sau copie.

In eventualitatea ca ati pierdut, ca NU ati primit Certificatul de Garantie, Factura sau Bon Fiscal dupa caz va rugam ca in termen de 30 de zile de la achizitionarea produsului sa solicitati retrimiterea acestora. Peste acest termen ne rezervam dreptul de a nu mai rezolva eventualele problemele aparute.

Nu rupeti, stergeti, deteriorati etichetele, codurile de bare de pe produs, acestea duc la identificarea exacta a producatorului, datei de fabricatie a lotului de produse, precum si a vanzatorului.

Va multumim pentru intelegere!

Drepturile consumatorului sunt prevăzute în OG 21/1992 republicata si Legea 449/2003 modificate prin Ordonanta de Urgenta 174/2008.

Toate produsele importate si comercializate de WISE COMPUTER SHOP SRL beneficiaza de garantie dupa cum urmeaza:

Produse noi :  Garantie 12 luni-persoane fizice, 6 luni-persoane juridice.

Produse Second Hand : Garantie 3 luni.

Garantia incepe din momentul receptiei produsului. Durata medie de utilizare este de 24 de luni.

Unitate service: WISE COMPUTER SHOP SRL, Bucuresti, Str. Racari nr 14 bloc 44 sc 1 ap 3. 0763644629.

Produsele comercializate de WISE COMPUTER SHOP SRL, sunt in conformitate cu standardele româneşti şi ale UE şi sunt însoţite de instrucţiuni de utilizare în limba română ce trebuiesc respectate.

 

CONDIŢII DE GARANŢIE:

1. Pentru a beneficia de garanţie cumpărătorul trebuie să prezinte:

     a. produsul şi toate accesoriile ce îl insoţesc,

     b. certificatul de garanţie, in original, cu toate rubricile completate,

     c. copie dupa factură/bon fiscal.

     d. nota scrisa prin care se va specifica defectul produsului si unde, cand s-a constatat.

2. Garanţia NU se extinde asupra accesoriilor: cabluri, mufe, subansamble casabile.

3. Remedierea defecţiunilor in perioada de garantie se face gratuit. Cumpărătorul va suporta costul oricărei solicitări nefondate unităţii de service, in valoare fixa de 40 RON.

4. Transportul produsului cu probleme sau defect, catre si dinspre unitatea de service in perioda de garantie este GRATUIT. In perioada de garantie, Cheltuielile de transport vor fi suporate de societatea noastra numai daca produsul va fi trimis prin firma de curierat cu care s-a receptionat produsul (Fan Courier sau Urgent Cargus). Persoanele care locuiesc in Bucuresti vor preda produsul defect la unitatea service mai sus mentionata.

5. Durata termenului de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului şi până la data repunerii acestuia în funcţiune, cu exceptia cazului in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata.

6. Termenul de solutionare a garantiei este de maxim 14 zile, de la data receptiei produsului in service de catre unitatea de service .

7. Zgârieturile, deteriorările datorate şocurilor mecanice, termice, electrice, care nu au fost declarate în termen de 48 ore de la data achiziţiei nu intră în garanţie.

8. Produsul Incarcator/Alimentator compatibil Laptop/Notebook/Netbook/Tableta se utilizeaza doar in casa.

9. Acumulatorul nu mai este recunoscut de Laptop, NoteBook, NetBook, Tableta.

10. Conform/Datorita limitarilor tehnologice, nu sunt considerate defecte ecranele de Laptop/NoteBook/NetBook/Tableta care prezinta 3-5 pixeli defecti conform standardelor de calitate international ISO 13406-2 clasa II. Conform acestui standard in general, ecran de calitate este un ecran cu maxim 3 pixeli defecti grupati si 5 imprastiati.

 

PIERDEREA GARANŢIEI:

1. Daca aparatele / produsele nu au etichetele, ambalajele, accesoriile cu care au fost achiziţionate.

2. Nerespectarea de către cumpărător a condiţiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare şi întreţinere precizate în prospectele şi instrucţiunile ce insoţesc produsul la livrare şi de care cumpărătorul a luat cunoştinţă.

3. Persoane neautorizate au executat intervenţii produsului.

4. Aparatele/Produsele prezintă defecte cauzate de şocuri, condiţii improprii de funcţionare condiţii de umiditate crescută, utilizare în zone cu schimbări bruşte ale temperaturii, utilizare în locuri cu substanţe chimice şi toxice.

5. Defecte cauzate de vărsarea de lichide peste şi în interiorul aparatelor/produselor.

6. Nerespectarea parametrilor de alimentare si a instrucţiunilor de utilizare(ex. tensiune alimentare, împământare, temperatură, mediu ambiant).

7. Ruperea, deteriorarea seriei de identificare(serial number) sau ilizibilitatea acesteia.

8. Defectele datorate variatiilor de tensiune prezente in reteaua furnizorului de energie electrica.

POLITICA DE RETUR:

    La baza Politicii de returnare a unui produs achizitionat de la Hedonia.ro, WISE COMPUTER SHOP SRL sta Ordonanţa de Urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.

    Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra in posesia fizica a produsului / produselor.

    Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi si modelul de retragere de pe site-ul hedonia.ro: Formular de Retur sectiunea Retur Produse.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Costul de transport pentru retur este 40,00 lei si va fi suporat de catre dumneavoastra.

Fie ca esti persoana fizica sau juridica noi iti returnam contravaloarea produsului comandat in termen de 14 zile de la data receptiei / ridicarii (din magazin). 

Banii se vor returna 
-       numai in contul bancar pentru clientii care au receptionat produsul prin optiunea „Ramburs”/ „plata la receptia produsului”;
-       numai in contul bancar pentru clientii care au achizitionat produsul din magazinul nostru si au platit cu Card;
-       cash pentru clientii care au achizitionat produsul din magazinul nostru si au platit in numerar;
-       in maxim 14 zile calendaristice de la receptia produsului de catre WISE COMPUTER SHOP SRL si daca acesta indeplineste politicile de retur. 

Politici de retur. Inainte sa returnezi produsul achizitionat asigurate ca:
-       NU ai dezlipit / rupt foliile de protectie, etichetele, sigiliile de pe produs;
-       Produsul se afla in amabalajul original, in suportul de carton, plastic, polistiren, etc.;
-       Produsul NU prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice;
-       Produsul este insotit de toate accesoriile (cabluri, mufe, etc.)
-       Produsul este insotit de Certificatul de Garantie in original, Factura / Bon fiscal in copie, Instructiuni de Utilizare / Montaj / Functionare in original.

Daca NU ai returnat produsul conform Politicii de retur ne rezervam dreptul de a refuza cererea dumneavoastra.

In cazul in care NU se respecta politica de retur, conform conditiilor de mai sus, vom aplica o penalitate de cca. 15-30% din valoarea produsului.
      
"Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsul, produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsul, produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată."

    

    In cazul unui produs primit defect (DOA – Dead on Arival = produs primit defect) va rugam sa ne instiintati in maxim 48 de ore (2 zile) de la receptia produsului. Noi va vom trimite un alt produs, nou sau second hand in functie de produsul initial comandat. Toate cheltuielile pentru inlocuirea produsului defect (DOA) vor fi suporate de societatea noastra, WISE COMPUTER SHOP SRL. In cazul in care NU mai doriti un alt produs vi se vor returna banii in cont bancar.